We lezen op de TV Vlaanderen website het volgende m.b.t. opzeg:

5.3 Opzegging van een Abonnement geschiedt bij voorkeur telefonisch, op nummer 02/403.03.33 van de TV VLAANDEREN klantenservice, of op schriftelijke wijze per email of per brief.

Indien er problemen zijn met antwoorden die u van TV Vlaanderen ontvangt, waar u niet tevreden mee bent, kan u contact opnemen met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Dit staat eveneens op de website van TV Vlaanderen:

17.1 Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de TV VLAANDEREN klantenservice, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie waarmee TV VLAANDEREN een overeenkomst heeft afgesloten: Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel, Tel.: 02 223 09 09, Fax: 02 219 86 59, Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Website: www.ombudsmantelecom.be

Je kan er ook voor opteren om je abonnement d.m.v. een aangetekend schrijven op te zeggen, hieronder staat een voorbeeldbrief:

 

 

 

Aangetekend
TV VLAANDEREN
Postbus 12250
1930 Zaventem

UW GEMEENTE, DATUM

 

 

Betreft: abonneenummer XXXXXXXX

Geachte,

Met dit schrijven wens ik mijn abonnement met onmiddellijke ingang stop te zetten, met inachtneming van de door u voorziene opzegtermijn van 1 maand.

 

 

Met hoogachting,

UW NAAM.